Minggu, 04 Maret 2018

Swimming Pool Elevator



Swimming Pool Elevator



This type of swimming pool like an elevator in general, can go up and down as desired. How does it work?



as the name of this type of swimming pool this one has the uniqueness of the innovation. we know that the swimming pool is now only used for swimming but with the rapidly growing technology has come the latest discovery named the elevator pool.


 
this type of pool is more towards the development of the previous pool, the function of the elevator pool is to double the benefits of its own pool into something that can be used for open area.
 
so the working principle is the pool that is in the special design of technology history so that if not used then from the bottom of the pool will appear a kind of flat surface that can be used for various purposes, for example to do party or open area used on the outer pages in general.


 
Swimming pool elevator is an innovation that is quite sophisticated because only in some countries are able to create this type of swimming pool.


 
The function of the pool of clear factors is to multiply the function of the pool itself into something that can be used for various purposes, so the pool can be used more than one function.
 
the elevator swimming pool is the forerunner of much more sophisticated discoveries, with the invention of an elevator pool so pool makers will think more creatively how to create the latest discoveries of the invention of this elevator pool.


 
Of course the technology that carried very sophisticated because in principle and the theory of making swimming pool including Project that requires a large cost with the addition of special tools that are hydraulic, it can be imagined How the sophistication of this type of pool.


 
We will see how the swimming pool changed the function of the swimming pool used for swimming, if required then this pool will turn out to be like a vast field as wide as the pool itself.
 
actually swimming pool elevators can also be used for swimmers who are learning to float on the water we can imagine How a swimmer with height can be arranged depth of the pool is based on the desire required.


 
So in principle the elevator pool in addition can be functioned as a spacious room that can be used for various purposes on its surface can also be used as a means of swimming according to the desired depth of the swimmer.


 
This is the sophisticated swimming pool elevator, for you as a swimming pool contractor Make an innovative swimming pool because many people who want to make a unique swimming pool, so the function of swimming pool not only as a place to swim it but also can be used for many purposes that function can be developed from time to time without disturbing the area of ​​the pool itself.swimming pool elevator is a therapeutic swimming pool because its function can be used as back therapy for people who have problems on their back.


 
What is the use of elevator swimming for those with back problems? Actually very simple. Those with back problems are generally problematic on the nerves. Their nerves are squeezed by heavy loads or accidents.


By lying in the elevator pool the body will be played by the rise and fall of the elevator of the swimming pool itself and this causes the backbone to undergo a kind of delicate pull from the hydrolic water force.


By routinely doing this then the back will be normal again as usual. This is one of the functions of the elevator pool, there are still many benefits that are unfolded. Please in your own exploration. Greetings innovation.


INDONESIAN VERSION



Kolam Renang Elevator 

Kolam renang jenis ini seperti elevator pada umumnya, bisa naik dan turun sesuai keinginan. Bagaimana cara kerjanya?

Sesuai namanya jenis kolam renang yang satu ini memiliki keunikan dari sisi inovasi.  kita tahu bahwa kolam renang yang ada sekarang hanyalah dipakai untuk renang namun dengan teknologi yang semakin berkembang pesat telah hadir penemuan terbaru yang bernama kolam renang elevator.

 Kolam renang jenis ini lebih ke arah pengembangan dari kolam renang sebelumnya,  fungsi dari kolam renang elevator adalah menggandakan manfaat kolam renang tersendiri menjadi sesuatu yang bisa digunakan untuk area area terbuka.


 Jadi prinsip kerjanya adalah kolam renang yang ada di desain khusus sejarah teknologi sehingga jika tidak digunakan maka dari dasar kolam renang akan muncul semacam permukaan datar yang bisa digunakan untuk berbagai keperluan, misalnya untuk melakukan party atau area terbuka yang digunakan pada halaman luar pada umumnya.

 Kolam renang elevator merupakan inovasi yang tergolong canggih karena hanya di beberapa negara saja yang mampu membuat kolam renang jenis ini.


 Fungsi dari kolam renang faktor yang jelas adalah menggandakan fungsi kolam itu sendiri menjadi sesuatu yang bisa digunakan untuk berbagai keperluan,  jadi kolam renang bisa digunakan lebih dari satu fungsi.

 Kolam renang elevator merupakan cikal bakal Lahirnya berbagai penemuan-penemuan yang jauh lebih canggih lagi, dengan adanya penemuan kolam renang elevator maka para pembuat kolam akan berpikir lebih kreatif bagaimana menciptakan penemuan-penemuan terbaru dari penemuan kolam renang elevator ini.


 tentu saja teknologi yang diusung sangat canggih karena secara prinsip dan teori pembuatan kolam renang termasuk Project yang memerlukan biaya besar dengan ditambahnya alat-alat khusus yang bersifat hidrolik,  maka bisa dibayangkan Bagaimana kecanggihan kolam renang jenis ini.

 Kita akan melihat bagaimana kolam renang berubah fungsi dari kolam renang yang digunakan untuk renang, jika diperlukan maka kolam renang ini akan berubah menjadi seperti lapangan luas seluas kolam renang itu sendiri.


 Sebenarnya kolam renang elevator bisa juga digunakan untuk para perenang yang sedang belajar mengapung diatas air kita bisa bayangkan Bagaimana seorang perenang yang dengan tinggi badannya bisa diatur kedalaman kolam renang tersebut berdasarkan keinginan yang diperlukan.

 Jadi pada prinsipnya kolam renang elevator selain bisa difungsikan sebagai ruangan luas yang bisa digunakan untuk berbagai keperluan di atas permukaan nya juga bisa dipakai sebagai sarana renang sesuai kedalaman yang diinginkan dari perenang tersebut.


 Inilah canggihnya kolam renang elevator,  bagi anda sebagai kontraktor kolam renang Buatlah kolam renang yang berinovasi karena banyak orang yang ingin sekali dibuatkan kolam renang yang unik,  jadi fungsi kolam renang tidak hanya sebagai tempat untuk berenang saja tapi bisa juga digunakan untuk banyak sekali keperluan yang fungsinya bisa dikembangkan dari waktu ke waktu tanpa mengganggu luas kolam renang itu sendiri.

Kolam renang elevator merupakan kolam renang yang bersifat terapi karena fungsinya bisa dipakai sebagai terapi punggung bagi orang-orang yang bermasalah pada punggungnya.


 Seperti apa penggunaan kolam renang elevator bagi mereka yang bermasalah dengan punggung? Sebenarnya sangat sederhana. Mereka yang bermasalah dengan punggung umumnya bermasalah pada syaraf. Syaraf mereka terjepit akibat beban berat atau kecelakaan.

Dengan berbaring di kolam renang elevator maka tubuh akan dimainkan oleh naik dan turunnya elevator kolam renang itu sendiri dan ini menyebabkan tulang punggung mengalami semacam tarikan halus dari gaya air yang bersifat hidrolis.


Dengan rutin melakukan hal ini maka punggung akan normal kembali seperti sedia kala. Ini adalah satu dari sekian fungsi kolam renang elevator, masih banyak manfaat yang berlum terungkap. Silakan di eksplorasi sendiri. Salam inovasi.   


Tidak ada komentar:

Posting Komentar