Rabu, 14 Maret 2018

Important Messages of Sharks for Beginners Divers on the High Seas





Important Messages of Sharks for Beginners Divers on the High Seas

Shark is a predator terganas in the deep sea, is it true that beginner swimmers must know this hidden information? Listen

For those of you who like to swim in the high seas, certainly no stranger to the name of shark. we know that in the deep ocean a lot of sharks roam the ocean and that is one of the biggest risks for those who like to dive in the deep ocean.

 In our article this time, we will discuss the limited risk of swimming in the high seas. Indeed, this risk can we measure the level of danger but just for knowledge alone we should learn how to anticipate the dangers when we are in the ocean in swimming conditions.

The swimming hobby is very fond of the activities of water activity in the sea and for that they always get used to doing the dives either using oxygen cylinders and only with breathable as long as possible in the water.

 Talking about the risks of sharks at sea, we have to learn a lot from our seniors who have often done dives in the deep ocean. They will give the best tips for us to be free from the dangers of shark attacks in the sea.

 Indeed this knowledge seems too far for people who just learn swimming but it would be nice we also have to understand how they anticipate the danger on the high seas at the time of shark dating.


 This is just a useful information to equip ourselves later if we are already at a high level is already accustomed to swimming in the deep sea.

Sharks as we know it is a type of predatory fish that has a high level of killing ability in the ocean. Shark instincts are very sharp, especially can smell the blood, therefore very like the blood mixed by sea water. For the friends of the divers on the sea off use a special protective skin so sharks do not really like us, do not occasionally swim in the sea shirtless skin because when the skin wounds and blood out then you become a target of such sharks.

 The shark has a kiss that is miles away from the target, for example you are injured in the sea and your blood is out then a distance of 1 kilo more than you will know your existence.
 Tips you need to know for you a new diver then use your senior knowledge because diving in the deep sea is a very high risk and has a great degree of difficulty.

 Just for information only, divers who are accustomed to explore the deep sea have a lot of skills and have been trained for years in the indoor pool, So you who are interested to become a diver should learn in detail how our seniors learn.

 They generally have a kind of community apart and study intensively so do not ever think that the dive requires a self-taught capital to explore the deep ocean. Here's the art we become a swimmer there are so many spaces that we need to dig from time to time so we do not feel bored to deepen the science of swimming in the deep sea.

 The shark is a very strong predator of its teeth and very sharp and has a very high killing ability. For senior divers are equipped with defensive and attacking ability when sharks come in, the core of this article is Let's learn swimming better in the pool, because swimming besides making our physical and mental strength stronger we also have a source of pleasure that never inexhaustible while in the water and also the level of our lifestyle is getting high so much admired people.

 So this is just a short article artist about the importance of swimming learning and also understanding the sharks at sea how to prey on its prey. So congratulations, exploring in the water
Top of Form
Bottom of Form




Versi Indonesia
Pesan Penting Ikan Hiu Bagi Penyelam Pemula di Laut Lepas

Ikan Hiu merupakan predator terganas di laut dalam, benarkah perenang pemula wajib tahu informasi tersembunyi ini? Simak

Bagi Anda yang hobi berenang di laut lepas, tentu tidak asing lagi dengan yang namanya ikan hiu.  kita tahu bahwa di laut dalam banyak sekali hiu-hiu yang berkeliaran di samudra dan itu adalah salah satu resiko terbesar bagi para mereka yang hobi menyelam di laut dalam.

 Pada artikel kita kali ini, kita akan membahas sebatas resiko berenang di laut lepas.  Memang resiko ini bisa kita ukur tingkat bahayanya namun sekedar untuk pengetahuan saja sebaiknya kita belajar bagaimana mengantisipasi bahaya-bahaya ketika kita berada di lautan dalamkondisi berenang.  


Para hobi renang sangat menyukai kegiatan aktivitas air di laut dan untuk itu mereka selalu membiasakan diri melakukan penyelaman baik menggunakan tabung oksigen maupun hanya bermodalkan tahan napas selama mungkin di dalam air.

 Bicara risiko tentang bahaya hiu di laut,  kita harus belajar banyak dari para senior kita yang sudah sering melakukan penyelaman di laut dalam. Mereka akan memberikan tips terbaik agar Kita terbebas dari bahaya serangan hiu di laut.



 Memang pengetahuan ini sepertinya terlalu jauh bagi orang-orang yang baru belajar renang namun alangkah baiknya kita juga harus memahami bagaimana mereka mengantisipasi bahaya di laut lepas tersebut pada saat hiu datang.

 Ini hanyalah sekedar informasi yang berguna untuk membekali diri kita kelak kalau kita sudah di level tinggi yaitu sudah terbiasa berenang di laut dalam. 

Hiu seperti yang kita ketahui adalah sejenis ikan predator yang memiliki kemampuan membunuh tingkat tinggi di dalam laut.  Insting hiu sangat tajam terutama bisa mencium aroma darah,  oleh karena itu sangat suka dengan darah yang tercampur oleh air laut.  Bagi teman-teman penyelam di laut lepas gunakan pelindung kulit khusus agar hiu tidak terlalu suka dengan kita,  jangan sekali-sekali berenang di laut bertelanjang kulit karena ketika kulit luka dan darah keluar maka anda menjadi sasaran empuk hiu-hiu tersebut.


 Hiu memiliki daya cium yang sangat jauh berkilo-kilometer dari target, Misalnya Anda terluka di dalam laut dan darah Anda keluar maka yang jaraknya 1 kilo lebih dari Anda akan mengetahui keberadaan anda.

 Tips yang perlu Anda ketahui bagi anda seorang penyelam baru maka gunakan pengetahuan senior anda karena menyelam di laut dalam merupakan risiko yang sangat tinggi dan memiliki tingkat kesulitan yang besar.


 Hanya sekedar informasi saja, penyelam penyelam yang sudah terbiasa menjelajah laut dalam memiliki banyak sekali keterampilan dan sudah terlatih bertahun-tahun di kolam renang dalam, Jadi anda yang memang berminat ingin menjadi penyelam sebaiknya pelajari secara detail bagaimana para senior kita belajar.

 Mereka umumnya memiliki semacam komunitas tersendiri dan belajar secara intensif jadi jangan pernah berpikir bahwa menyelam itu memerlukan modal otodidak saja untuk menjelajah lautan dalam.  Inilah seninya kita menjadi seorang perenang ada banyak sekali ruang-ruang yang perlu kita gali dari waktu ke waktu sehingga kita tidak merasa jenuh untuk memperdalam ilmu renang di laut dalam.


 Hiu merupakan binatang predator yang sangat kuat giginya dan sangat tajam serta memiliki kemampuan membunuh yang sangat tinggi.  Bagi para penyelam senior sudah dibekali kemampuan bertahan dan menyerang ketika hiu datang, inti dari artikel ini adalah Mari kita belajar renang dengan lebih baik lagi di kolam renang,  karena renang selain membuat fisik dan mental kita lebih kuat kita juga memiliki sumber kesenangan yang tidak ada pernah habis-habisnya selama berada di dalam air dan juga tingkat gaya hidup kita semakin tinggi sehingga banyak dikagumi orang.

 Jadi  ini saja artis artikel singkat tentang pentingnya belajar renang dan juga memahami hiu di laut bagaimana memangsa mangsanya.  Sekian selamat,  bereksplorasi di dalam air

1 komentar:

  1. FISH WILL BE THE INSPIRATION SYMBOLS OF WORLD DIVERSITY, COURIER, STRENGTH AND LOYALITY IN THE SEA

    BalasHapus